OBSAH KURZU
Učebné osnovy rekvalifikačného kurzu Interiérový dizajnér sme plne prispôsobili požiadavkám dnešnej doby. Tematika kurzu je zameraná hlavne na prax účastníka, učebné témy zodpovedajú kategórií kurzu- rekvalifikácií.
Témy sú zostavené tak, aby každý záujemca, aj bez vstupného odborného vzdelania, dokázal učivo zvládnuť. Každý predmet obsahuje tematické plány od úvodného vysvetlenia problematiky až po aplikáciu získaných poznatov v praxi.
Predmety kurzu: Techniky kresby, Farby v interiéri, Materiály v interiéri, História dizajnu a nábytku, Digitálne zobrazovanie projektu, Zariaďovanie interiérov, Základy staviteľstva, Marketing a komunikácia.
Hlavné kurzu sú Zariaďovanie interiérov a Digitálne spracovanie projektu, avšak bez ostatných- pomocných predmetov, ako napr. Techniky kresby, Materiály v interiéri, Farby v interiéri, História dizajnu a bývania a samozrejme aj Základy staviteľstva, by Vám boli na nič.
Preto v kurze začíname vždy výukou pomocných predmetov a až od druhého semestra začína výuka hlavných predmetov v najväčšom zastúpení vyučovacích hodín.
Ak ste zvedaví, čo všetko Vám jednotlivé predmety ´´dajú´´, nakuknite nižšie prosím..
ZARIAĎOVANIE INTERIÉROV
Obsah predmetu
- funkcie a delenie jednotlivých priestorov , typológia a normy, zásady a princípy navrhovania
- kuchyne a jedálne, kúpeľňa, obývací priestor, detské izby, spálne, ostatné priestory
- stavebné úpravy a rekonštrukcia interiérov, osvetlenie a elektrika, podlahy, podhľady
- ŠTÝL A ATMOSFÉRA interiéru
Súčasťou predmetu Zariaďovanie interiérov je neodlúčiteľne aj praktická časť. Študent pripravuje menšie cvičenia, vždy podľa aktuálne prebratej témy. Okrem toho vypracuje kompletný projekt návrhu zariadenia interiéru, ktorý je zároveň povinný pre vykonanie praktickej záverečnej skúšky a je významnou súčasťou prvého portfólia absolventa.
MATERIÁLY V INTERIÉRI
FARBY V INTERIÉRI
HISTÓRIA DIZAJNU A NÁBYTKU
TECHNIKY KRESBY
ZÁKLADY STAVITEĽSTVA
DIGITÁLNE SPRACOVANIE PROJEKTOV
MARKETING A KOMUNIKÁCIA
Obsah predmetu
- základy psychológie marketingovej komunikácie
- marketing a marketingovo-komunikačná prax interiérového dizajnéra
- možnosti podnikania v interiérovom dizajne, základy tvorby firemnej identity a produktu